środa, 27 listopada 2013

Pytanie !

          No więc chciałam się zapytać, czy macie jakiś pomysł na następny rozdział? Mam już jeden pomysł, ale nie wiem czy się spodoba. Jest raki trochę dziwny, ale i tak mi się podoba xD
          Do tego jeszcze chcecie, żebym robiła ponad sześćdziesiąt rozdziałów :p No więc zrobię sześćdziesiąt jeden :) No co? Jest ponad sześćdziesiąt. Teraz postaram się dodawać częściej rozdziały, bo chcę zacząć już inny blog, a do tego wpadam w deprechę. Dlaczego? Bo wszyscy tak wspaniale piszą, a ja? Za grosz talentu. No może trochę :p
          Oczywiście nie martwcie się. Rozdziały będę dodawać normalnie, bo moja deprecha trwa tak około trzech godzin. więc...
          Bardzo proszę, aby wszyscy pisali w tym poście, co by w moim blogu zmienili. Nie obrażę się. Przynajmniej będę wiedziała, że gdy to poprawię, to opowiadanie będzie git xD
       
          Dobra, nie przynudzam już. 18 rozdział chyba 28 listopada. Pozdrowionka i dobrych ocen życzę xD

A zmieniając temat. Wie ktoś co się dzieje z Megi? Wszystkie posty pousuwane i do tego żadnego znaku życia. Wie ktoś co się z nią dzieje? :|

10 komentarzy:

  1. Och, rozumiem cie. Sama chce juz skonczyc moje opowiadanie bo mam pomysl na nowy blog xD
    Ja bym tam nic nie zmieniala, jest bosko. Wspaniale piszesz, tez tak chce :c Zawsze sie szczerze jak jakas glupia do monitora gdy widze rozdzial :3
    Jesli chodzi o jakis pomysl- to ja nie pomoge, no kurde nie umiem wymyslac >:C
    Megi zdechla, przykro mi [*]
    A tak na serjo to chyba nikt nie wie co z nia. Zostawila nas tak o, bez zadnego pozegnania. Pewnie niw zwarza nawet na to ze pare osov sie moze tym martwic, no ale coz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skorzystałaś ostatnio z mojego pomysłu ;<
    Ale mam kolejny! :D
    Skoro Maja wjechała do Polski to może chodzić do Amorisa. No i namówi człeków z tejże szkoły żeby wszyscy przyjechali odwiedzić Rem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Amoris jest w Memphis, a ona jedzie do Polski, do Rzeszowa ( moje miasta xD )

      Usuń
    2. To jest jakieś konkretne miasto gdzie jest Amoris? :o
      Kij z tym, niech i tak zbierze Amorisa i ludzi z jej nowej szkoły i w odwiedziny do Rem i Bartusia xD
      Rano wpadł mi do głowy jeszcze jakiś pomysł, ale do tego czasu zdążyłam go już zapomnieć >.>
      Jak sobie przypomnę to na pewno napiszę =D

      Usuń
    3. Dzięki, chodź wiesz, może skorzystam z twojego pomysłu. Przyjadą do Rem na ferie xD To pewnie gdzieś w 40 rozdziale. A z pomysłu skorzystam, bo ostatnio Ci odmówiłam, a ty się tak wysilasz, żeby mi scenariusz napisać :3 Dzięki

      Usuń
    4. Bardzo fajny jest ten pomysł Slotkiejsasy, aby Majka i osoby z SA przyjechali do Rem i Bartka w odwiedziny i odnowili ze sobą kontakt. Ja również jestem za tym scenariuszem :D.
      Sitzu M.

      Usuń
    5. W sumie wcale się nie wysilam samo wpada mi do głowy na jakiś nudnych lekcjach np. historia xD
      Ale za to zaczyna mi brakować pomysłów na moje opowiadanie (Violettę). Chce coś zrobić z Natanielem, ale nie wiem co :c
      I bardzo się cieszę że komuś podoba się mój pomył =D

      Usuń
    6. Przykro mi, że nie mogę ja Ci podać jakiegoś pomysłu, ponieważ nie mam nie wiadomo jakiej weny. Przykro :[

      Usuń
  3. Ja niestety, nie jestem w stanie pomóc, bo nie dam rady czegokolwiek wymyślić, sorki... :c
    Co do megi, to nie wiem, o co chodzi, martwię się :(
    Nie masz za grosz talentu? Ty? Tak, świetny żart, normalnie mega ;D Świetnie piszesz i nie wmawiaj mi tu niczego xD
    W ankiecie wyszło powyżej 60 rozdziałów, ale skoro masz pomysł na nowy blog, to możesz zakończyć ten wcześniej, bo tak trochę słabo jest wymyślać cokolwiek na siłę. Ale nie myśl tylko, że chcę, żebyś skończyła!!! Jak zaczniesz nowy to się zgadzam, ale tylko wtedy! :D
    Teraz będę siedzieć cały dzień na kompie i co pięć minut zaglądać, czy nie wstawiłaś nowego rozdziału, heh xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to trochę jest mi żal kończyć ten blog. Może wena mi nie dopisuje, ale po prostu nie mogę. Nie mam serca. Chyba z tego opowiadania powstanie nowa moda na sukces xD

      Usuń